Support

FAQ - Algemeen

Livn

Garantie & Retourneren

  • Wat als ik niet tevreden ben over mijn aankoop?

    Niet tevreden? Geld terug. Stuur gratis binnen 30 dagen je artikelen terug naar Livn. Hier heb je geen reden voor nodig. Wel vragen wij je het product in originele staan en verpakking te retourneren. Wil je een houtkachel retourneren? Dan worden deze gratis bij je opgehaald met onze eigen ophaalservice. Na ontvangst van je retourzending storten wij het aankoopbedrag binnen 14 dagen terug op jouw rekening. Wil je een product aanmelden voor retour? Klik dan hier en vervolgens op order inzien, om je order te retourneren.

  • Wat zijn de retourkosten?
    Stuur je jouw bestelling binnen 30 dagen terug, dan is retourneren helemaal gratis. Wil je jouw bestelling retourneren? Meld dan hier je retour aan.
  • Kan ik mijn bestelling ruilen?
    Om het ruilproces zo snel mogelijk te laten verlopen adviseren we je om je product(en) te retourneren en een nieuwe bestelling te plaatsen.
  • Hoe retourneer ik grote zendingen?
    Grote producten zoals houtkachels halen we binnen de retourtermijn gratis bij je op! Meld hier je retour aan.
  • Hoeveel jaar garantie heb ik op mijn aankoop?
    Op al onze Livn artikelen krijg je 2 jaar garantie. Ben je van plan om van de garantie gebruik te maken? Neem dan contact op met de Livn partner waar je het product gekocht hebt. Als je het artikel via deze website gekocht hebt, neem dan contact met ons op via het contactformulier.
  • Hoe laat ik mijn artikel repareren?
    Wij willen dit zo goed mogelijk voor je oplossen. Als je het artikel via deze website hebt gekocht, neem dan contact op via ons contactformulier. Je ontvangt doorgaans binnen 1-2 werkdagen een reactie. Als je jouw product in de winkel hebt gekocht, neem dan contact op met winkel. Zij helpen je graag verder.
  • Repareren jullie mijn Livn product als de garantie is verlopen?
    Neem hiervoor even contact met ons op via het contactformulier. Zo kunnen we je zo goed mogelijk helpen en indien nodig een kostenindicatie maken.
  • Wanneer ontvang ik mijn aankoopbedrag terug?
    Wij storten binnen 14 dagen na ontvangst van jouw retourzending het aankoopbedrag terug.

Verzending & Betaling

  • Wat zijn de verzendkosten?
    De verzending is gratis! Ja, je leest het goed. Bij bestellingen vanaf €50,00 bezorgt Livn haar producten gratis bij je thuis. Bij bedragen onder €50,00 komen de verzendkosten van €6,95 voor eigen rekening.
  • Wat is de levertijd?

    Bestel je vóór 13:00? Dan word je bestelling nog dezelfde dag gratis* verzonden. Bij grotere verzendingen van houtkachels of pelletkachels hanteren wij een levertijd van 1-3 werkdagen.

    *Bij bestellingen vanaf €50,00

  • Hoe levert Livn mijn bestelling?
    Wij snappen dat je zo snel mogelijk wilt genieten van jouw aankoop. Je ontvangt daarom een live trackingcode. Zo weet je wanneer DHL jouw pakketje bezorgt. De grotere warmte- en sfeermakers, zoals houtkachels en pelletkachels ontvang je van een speciale vervoerder binnen 1-3 werkdagen.
  • Kan ik mijn bestelling nog veranderen of annuleren?
    Ja, dit is mogelijk mits de bestelling nog niet verzonden is. Dit kun je doen in je account.
  • Welke betaalmethoden accepteert Livn?
    Wij accepteren betalingen met iDEAL, Bancontact, creditcard en betalingen via bankoverschrijving. Mollie Payments, Nederlands grootste online betaalprovider verwerkt de betalingen. Zo weet jij dat je veilig en vertrouwd je betaling voldoet.
  • Het betalen van mijn bestelling lukt niet, wat moet ik nu doen?
    Mogelijk is er een storing op de website of bij de bank, maar misschien ben je een veld vergeten in te vullen of heb je de benodigde cookies niet geaccepteerd. Controleer jouw cookie-instellingen en kijk of de pagina compleet is. Kom je er niet uit? Bereik ons via e-mail of vul het contactformulier in.